Tehnoloģiju pieejamība un lietošanas ērtība ir devusi patērētājiem iespēju izvēlēties, iepirkties un veikt apmaksu jebkurā vietā un laikā. Šajā rakstā apskatījām dažus faktorus, kas veicināja iepirkšanos mobilajās ierīcēs un ievērojamu pienesumu mazumtirdzniecībā.
- Viedtālruņu popularitāte
Viedtālruņu nepārtraukta attīstība un jaunu funkciju ieviešana ir padarījusi iepirkšanos tiešsaistē pieejamu visiem. Mobijalām ierīcēm pielāgotas e-komercijas platformas un automatizēti maksājumi viedtālrunī ļauj ieprikties pat, ja pa rokai nav jūsu kartes dati. - Mobilo aplikāciju attīstība
Mazumtirgotāji arvien vairāk iegulda līdzekļus mobilo aplikāciju izstrādē. Aplikācija uzglabā lietotāja izvēlētos datus, meklētāja atmiņu, klienta informāciju, piegādes adresi un personalizē piedāvājumu. Šīs funkcijas padara iepirkšanos vēl ērtāku un ātrāku. - AR un VR izmantošana
Papildinātās realitātes (AR) un virtuālās realitātes (VR) tehnoloģijas lieliski papildina mobilās iepirkšanās pieredzi, ļaujot virtuāli pielaikot un vizualizēt produktus. - Drošas maksājumu sistēmas
Uzlabotas mobilo maksājumu sistēmas ar digitālajiem makiem un biometrisko autentifikāciju ir padarījušas darījumus drošus un pieejamus. - Influenceru mārketings
Ievērojamu pienesumu mobilajai e-komercijai devis infulenceru mārketinga uzplaukums. Populārākajās sociālajās platformās tiek reklamētas aplikācijas, piedāvāti atlaižu kodi un pat pirkumu ieteikumi.
Šobrīd dzīvojam mobilās iepirkšanās laikmetā un mazumtirgotājiem ir jāturpina attīstīties šajā ekosistēmā, lai apmierinātu nemitīgi augošās patērētāju vajadzības.